تحقیقی در مورد بازاریابی الکترونیک و مدیریت زیرساخت های شبکه ای

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توجه: این فایل میتواند هم به عنوان تحقیق و هم به عنوان مقاله مورد استفاده قرار گیرد
فرمت : Word(قابل ویرایش و اماده پرینت)
تعداد صفحات: 11
تصویر:این فایل دارای تصویر می باشد
فونت:roya
سایز:حداکثر و معمول _24

سر فصل ها:
بازاریابی الکترونیک و مدیریت زیرساخت های شبکه ای

اینترانت و اکسترانت
مزایای اینترانت:
مزایای اکسترانت:
تعریف: DEFINITION
یک تعریف عامیانه و ساده :
تاریخچۀ مختصری از بازاریابی شبکه ای A BRIEF HISTORY OF MLM
بازاریابی شبکه ای و کمپانی ها MLM AND COMPANIES
پیوند اینترنت و بازاریابی شبکه ای JOINT OF INTERNET & NETWORK MARKETING
دید اجمالی :
اینترنت، اینترانت و اکسترانت به دلیل مزیتهای فراوان در حال تبدیل به سکوی تجارت الکترونیک و بازرگانی الکترونیک می باشند.ارتباط جهانی، سهولت استفاده، هزینه پایین و قابلیتهای چند رسانه ای سبب شد تا از اینترنت برای برنامه های کاربردی تعاملی، خدمات و کالاها استفاده گردد.

هم بندی و دسترسی جهانی،کاهش هزینه های ارتباطی،کاهش هزینه های بازرگانی و معاملاتی،کاهش هزینه های سازمانی،ویژگی تعاملی، انعطاف پذیری و سفارشی،توزیع سریع دانش از جمله مزایای اینترنت برای سازمانها می باشد.

اینترنت به سرعت در حال تبدیل به فناوری برتر در تجارت الکترونیک می باشد زیرا با هزینه بسیار پایین روش آسان تری برای ارتباطات برون سازمانی فراهم می کند. وب سایتها در هر زمانی در اختیار مشتریان و شرکاء می باشد و از این طریق می توان کانالهای ارتباطی، بازاریابی و فروش ایجاد کرد. انجام الکترونیکی مبادلات زمان و هزینه انجام معاملات و ارسال کالا را بسیار کاهش داده است.


دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 2019 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

حجم فایل:26 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: