گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
گزارش کارآموزي حسابداري در هلال احمر شهرستان ورامين در 16 صفحه ورد قابل ويرايش


گزارش کار

نام : ..............

نام خانوادگي: ..........

مقطع : کارآموزي

اداره مربوطه : هلال احمر شهرستان ورامين

نام و نام خانوادگي سرپرست : جناب آقاي ...................

سرپرست جمعيت هلال احمر : جناب آقاي ................

سرپرست کارآموزان رشته حسابداري فني فدک : ..............







آدرس: ورامين مجتمع ادارات خ دولت ، هلال احمر ورامين،

کد پستي : 3371813341

تلفن : 2245060 -2242003 دورنگار : 22440019


هدف کار آموز

همواره با پيشرفت ساير علوم و فنون حسابداري نيز در سالهاي اخير در جهت اراه اطلاعات دقيقتر و کمکهاي موثرتر به مديران و برنامه ريزان دچار تغيير و تحول فراواني شده است . بدون ترديد تفهيم مطالب و مفاهيم حسابداري نياز به تمرين و ممارست دارد که اميد است با تلاشهاي مستمر دانشجويان و هنرجويان و همکاري کارآموزان در جهت طرح مسائل مختلف در کلاس اين نقص برطرف گردد . همچنين رهنمودها و پيشنهادهاي صاحب نظران مي تواند در هرچه پربارتر شدن کتاب موثر بوده بدين وسيله گامي مهم در جهت اعتلاي علمي و تخصصي هنرجويان برداشته شود. در حال حاضر با توجه به تاثير مهمي که عمليات و محاسبات حسابداري در برنامه ريزي هاي سازمان و تصميم گيري هاي مديران دارد آموزش آن از اهميت ويژه اي برخوردار است. هدف ازدوره کارآموزي در اين استکه کارآموزان عزيز پس ازفراغت از تحصيل با توانايي بيشتري از عهده وظايف محوله در قسمت هاي مالي سازمانهاي مختلف برآيند. اميد است که سرپرستان محرتم با توضيحات بيشتر و طرح مسائل کاربردي در محل آموزش فراگيران در يادگيري بهتر ياري فرمايند.

هدف کلي

ايحاد توانايي لازم براي ثبت معاملات در دفاتر حسابداري و انجام عمليات مربوط به وجوه نقدي ، اسناد تجاري، حسابهاي دريافتي، داراييهاي ثابت، و حسابداري کالاهاي اماني، دواير، شعب، اعتبارات اسناد بدهي ها و تنظيم صورتهاي مالي نهايي و اظهار نامه مالياتي.

هزينه يا مراحل خرج

1- تشخيص (به عهده رئيس اداره)

2- تامين اعتبار ( مسئول حسابداري) بعد از فاکتور و بعد از قبض انبار

3- تعهد

4- تسجيل (رسيدگي مراحل)

5- اجازه پرداخت

6- حواله



- سند حسابداري تفکيک کننده است

- سند مرکب 2 بدهکار و 2 بستانکار دارد.

- هزينه هاي کل تعميرات ماليات تعلق مي گيرد

- سند هاي اصلي را از کپي جدا مي کنيم

در اولين مرحله درخواست خريد

آنهايي که دستمزدي است يا امورات خريد ها درصد ماليات تعلق مي گيرد امور خدماتي : نظير اجرت دستمزد کرايه ماشين، تعميرات، خدمات کامپيوتري و حسابداري ريخته مي شود.

جمله به پيوست : براي سليقه اول آن مي آيد

جمله براي دستور پرداخت براي سليقه به کار برده مي شود.

جمع کل را وارد سند هزينه رسمي مي کنيم

و در سند حسابداري نيز به همان روش يعني جمع کل عمل مي کنيم.

پرداخت مالياتي را به اداره دارايي مي فرستيم و رسيد آن را ضميمه سندها مي کنيم.

براي سند حسابداري که براي خود شرکت است نياز است براي تمام سند هزينه رسمي جدا جدا سند حسابداري بخورد مي توانيم يک ثبت کلي در سند حسابداري بزنيم.
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 1675 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:65 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: